- Kam dostavljate?
Naročilo lahko dostavimo na naslov, ki ga boste navedli, ali v izbrano trgovino (Emporium ali Galerija Emporium). Dostava izdelkov je vedno omejena na državo (spletno stran) iz katere naročate.
Dostava v poštni predal ni možna.
- Ali dostavljate v paketomat ali paketno trgovino?
Da, naročilo lahko prevzamete tudi v GLS Paketomatu ali GLS Paketni trgovini. Dostavna služba GLS vam bo poslala obvestilo prek SMS-a, da je paket pripravljen in bo dostavljen naslednji delovni dan. V istem sporočilu boste prejeli tudi številko paketa ter povezavo in geslo, s katerim lahko preverite stanje dostave, spremenite datum dostave ali preusmerite paket na drug naslov, v GLS Paketomat ali GLS Paketno trgovino. Direktna izbira dostave v GLS Paketomat ali GLS Paketno trgovino ni možna.
Pošiljko lahko prevzamete v enem od več kot 50 GLS Paketomatov, ki so odprti 24 ur na dan. Seznam in lokacije GLS Paketomatov najdete tukaj, kjer si lahko ogledate tudi video Kako deluje GLS Paketomat?
Pošiljko pa lahko prevzamete tudi v eni od 500 GLS Paketnih trgovin – pogodbenih poslovalnic (Petrol, OMV, 3DVA, Delo Prodaja, BigBang ipd.). Lokacije GLS Paketnih trgovin najdete tukaj.
- Kdaj bo prispelo naročilo?
Pošiljko lahko pričakujete na izbranem naslovu ali v izbrani trgovini v roku 1-3 delovnih dni.
- Koliko stane dostava?
Cena dostave znaša 4 € z DDV. Za vsa naročila za 50 € in več nudimo brezplačno dostavo na izbran naslov.
- Kako poteka dostava na dom?
Ko bo naročilo pripravljeno, vam bo dostavna služba GLS poslala obvestilo prek SMS-a (zato je pomembno, da ob naročilu navedete svojo mobilno številko, na kateri ste dosegljivi), da je paket pripravljen in bo dostavljen naslednji delovni dan. V SMS-u boste prejeli tudi številko paketa ter povezavo in geslo, s katerim lahko preverite stanje dostave, spremenite datum dostave ali preusmerite paket na drug naslov, v paketno trgovino ali paketomat.
- Katera dostavna služba dostavlja naročila?
Naročilo vam bo dostavila dostavna služba GLS.
- Kako sledim stanju naročila?
Stanje svojega naročila lahko spremljate v razdelku Moj račun – Naročila.
- Kaj se zgodi, če v času dostave nisem na izbranem naslovu?
Če v času dostave naročila niste na izbranem naslovu, vam bo kurir pustil obvestilo, kjer bodo zapisani vsi potrebni kontaktni podatki. Kurirja lahko pokličete in se z njim dogovorite za nov termin dostave.
- Kako poteka prevzem v trgovini?
Če ste izbrali prevzem v trgovini, vam bomo poslali e-sporočilo in SMS, ko bo naročilo pripravljeno za prevzem. V trgovini bo na vidnem mestu označeno prevzemno mesto, kjer boste naročilo prevzeli brez čakanja. Za prevzem paketa potrebujete svoj osebni dokument in številko naročila. O prevzemu pa se vedno lahko pozanimate tudi pri naših svetovalcih v trgovini.
- Kako dolgo me bo naročilo čakalo?
Naročilo vas bo v izbrani trgovini čakalo 10 koledarskih dni.
- Ali lahko moje naročilo prevzame nekdo drug?
Da, vaše naročilo lahko v trgovini prevzame tudi druga oseba, tako da v trgovini pri blagajni pove ime kupca in številko naročila ter na zaslonu mobilnega telefona pokaže e-sporočilo oz. SMS (ki mu ga je posredoval kupec), da je naročilo pripravljeno na prevzem. Nato pokaže svoj osebni dokument in podpiše prevzem paketa.