SPLOŠNA VPRAŠANJA

  • Ali se cene in akcije na spletu lahko razlikujejo od tistih v trgovini?

    Cene artiklov na spletu in v trgovinah so enake. Lahko pa se razlikujejo akcije oziroma promocije, ki potekajo v fizični trgovini ali v spletni trgovini.

  • Ali se moram za nakup registrirati?
  • Kako obnovim geslo?
  • Kako opravim nakup?
  • Kako vem, da je bil nakup uspešno opravljen?
  • Kako spremljam stanje naročila?
  • Ali bo prejet izdelek točno tak kot na sliki?
  • Ali lahko naročilo prekličem?
  • Ali lahko naročilo spremenim?
  • Kaj storim, če prejmem poškodovan ali napačen izdelek ali če v pošiljki manjka izdelek?
  • Kako se naročim na Emporium e-novice?
  • Ali so moji osebni podatki zaupni?
  • Kako stopim v stik z vami?
  • Ali za spletne nakupe velja Emporium srebrna kartica?