VRAČILA

  • Kako naročilo vrnem?

    Če ste naročilo oddali kot registriran uporabnik ali gost, imate na voljo več možnosti za vračilo:

    - Vračilo preko GLS-a
    Izpolnite obrazec za vračilo, ki ste ga prejeli v paketu, in elektronski obrazec za vračilo na spletni strani. Izpolnjen obrazec skupaj z izdelki zložite v originalno embalažo, ki jo bo prevzel kurir. O terminu prevzema vas bo po SMS-u obvestil uslužbenec dostavne službe GLS, posredoval pa vam bo tudi kurirjev kontakt. Strošek za vračilo preko GLS-a znaša 4 €. Ta znesek vam bomo ob vračilu kupnine odtegnili od skupnega zneska. Menjava izdelkov ni možna, če želite drug izdelek, morate opraviti še en nakup.

    IZPOLNI ELEKTRONSKI OBRAZEC


    V primeru, da ste obrazec za vračilo izgubili, ga lahko ponovno natisnete tukaj:

     NATISNI OBRAZEC ZA VRAČILO 


    - Brezplačno vračilo v naši trgovini (Emporium in Galerija Emporium)
    Izpolnite obrazec za vračilo, ki ste ga prejeli v paketu, in ga skupaj z izdelki za vračilo prinesite v trgovino. Pripravite tudi račun, ki ste ga prejeli po e-pošti (lahko ga pokažete na zaslonu mobilnega telefona ali pa ga natisnete). V trgovini je možna menjava enakega izdelka (enak model) za drugo velikost in drugo barvo. Menjava za drugo barvo pa je možna samo, če je cena obeh izdelkov enaka. V primeru, da je bil izdelek kupljen v akcijskem paketu ali s popustom, menjava za drugo barvo ni možna.

    - Vračilo po pošti
    Izdelke lahko vrnete tudi po pošti, obvezno s sledenjem in s priložitvijo obrazca za vračilo, ki ste ga prejeli v paketu. Stroške pošiljanja v tem primeru krijete sami. Izdelke, ki jih želite vrniti, pošljite na naslov:

    Magistrat International, d. o. o.
    Skladišče Emporium
    Latinski trg 6
    1000 Ljubljana

  • Kakšen je rok za vračilo?
  • Ali je vračilo brezplačno?
  • Ali lahko združim vračila iz različnih naročil in jih pošljem v enem paketu?
  • Kaj storim, če sem vrnil/a napačen izdelek?
  • Kako vrnem izdelke iz akcijskih paketov?
  • Kako in kdaj dobim povrnjeno kupnino?
  • Kaj storim, če je vrnjena kupnina napačna?
  • Ali povrnete stroške dostave, če vrnem celotno naročilo?
  • Ali lahko namesto vračila kupnine zamenjam izdelke?
  • Ali lahko vrnem izdelke, kupljene v fizični trgovini Emporium ali Galerija Emporium?