- Kako naročilo vrnem?
Če ste naročilo oddali kot registriran uporabnik ali gost, imate na voljo več možnosti za vračilo:
- Vračilo preko GLS-a
Izpolnite obrazec za vračilo, ki ste ga prejeli v paketu in ga skupaj z izdelki, ki jih vračate, zložite v originalno embalažo. Na spletni strani izpolnite tudi elektronski obrazec za brezplačno vračilo in sledite povezavi na GLS stran. Natisnite prevoznico in jo nalepite na paket z vašim vračilom. Paket oddajte v najbližjo GLS Paketno trgovino ali v GLS Paketomat. Menjava izdelkov ni možna, če želite drug izdelek, morate opraviti še en nakup.
IZPOLNI ELEKTRONSKI OBRAZEC
V primeru, da ste obrazec za vračilo izgubili, ga lahko ponovno natisnete tukaj:
NATISNI OBRAZEC ZA VRAČILO
- Vračilo v naši trgovini (Emporium ali Galerija Emporium)
Izpolnite obrazec za vračilo, ki ste ga prejeli v paketu, in ga skupaj z izdelki za vračilo prinesite v trgovino. Pripravite tudi račun, ki ste ga prejeli po e-pošti (lahko ga pokažete na zaslonu mobilnega telefona ali pa ga natisnete). V trgovini je možna menjava enakega izdelka (enak model) za drugo velikost in drugo barvo. Menjava za drugo barvo pa je možna samo, če je cena obeh izdelkov enaka. V primeru, da je bil izdelek kupljen v akcijskem paketu ali s popustom, menjava za drugo barvo ni možna.
- Vračilo na svoje stroške (npr. po pošti)
Če se ne odločite za našo brezplačno storitev vračil izdelkov, morate vrnjene izdelke obvezno poslati s sledenjem. Stroške pošiljanja v tem primeru krijete sami. Izdelke, ki jih želite vrniti, pošljite na naslov:
Magistrat International, d. o. o.
Skladišče Emporium
Latinski trg 6
1000 Ljubljana
- Kakšen je rok za vračilo?
Rok za vsa vračila je 30 koledarskih dni od datuma dostave. V primeru, da so bili izdelki istega naročila dostavljeni v ločenih paketih, se šteje za datum dan, ko ste prejeli zadnjega od naročenih izdelkov.
- Ali je vračilo brezplačno?
Da, če nam izdelke vrnete preko GLS-a ali jih prinesete v našo trgovino (Emporium ali Galerija Emporium), je vračilo brezplačno. Če izdelke pošljete nazaj po pošti, stroške vračila nosite sami.
- Ali lahko združim vračila iz različnih naročil in jih pošljem v enem paketu?
Ker želimo vsa vračila čim hitreje obdelati, vas prosimo, da vračila iz različnih naročil vedno pošljete posebej ter za vsako priložite ustrezen in izpolnjen obrazec za vračilo.
- Kaj storim, če sem vrnil/a napačen izdelek?
Radi bi vas opozorili, da ne prevzemamo odgovornosti za izdelke, ki nam jih vrnete po pomoti. Če želite, da vam te izdelke ponovno pošljemo, stroške dostave krijete sami.
- Kako vrnem izdelke iz akcijskih paketov?
Če želite vrniti izdelek, ki je bil kupljen v akcijskem paketu (npr. v akciji 3 za 2, 2 za določeno ceno, ipd.) boste morali vrniti vse izdelke iz te akcije. Sprejeli bomo samo vračilo celega akcijskega paketa. Če boste vrnili samo nekaj izdelkov iz akcijskega paketa, si pridržujemo pravico, da vam zavrnemo vračilo.
Če izdelek vračate, ker je z njim nekaj narobe (reklamacija), vam bomo vrnili sorazmerni delež izdelka znotraj te akcije.
- Kako in kdaj dobim povrnjeno kupnino?
Ko bo vračilo odobreno, vam bomo kupnino vrnili na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo.
Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v roku 14 dni od dne, ko smo prejeli vrnjene izdelke. V primeru plačila po povzetju, vam kupnino vrnemo na vaš bančni račun, zato na obrazec za vračilo obvezno napišite podatke o svojem TRR računu. Radi bi vas opozorili, da je od vaše banke odvisno, v kolikšnem času boste vrnjeno kupnino prejeli na svoj TRR.
Če nam vrnete izdelke, ki niso v takšnem stanju, kot so bili prejeti (poškodovane, nošene, oprane, itd.), ali če jih prejmemo po preteku 30 dni, vam lahko vračilo denarja zavrnemo in izdelke pošljemo nazaj. V tem primeru stroške dostave krijete sami.
- Kaj storim, če je vrnjena kupnina napačna?
Če smo vam vrnili napačen znesek, stopite v stik z našo službo za pomoč kupcem na telefonsko številko 080 45 41 (od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ali prek kontaktnega obrazca in naredili bomo vse, da v najkrajšem možnem času razrešimo težavo.
- Ali povrnete stroške dostave, če vrnem celotno naročilo?
Če vrnete vse izdelke iz naročila v roku 14 dni, vam povrnemo tudi stroške standardne dostave, v kolikor ste jo plačali ob naročilu. Če ste plačali poštnino in naročila niste prevzeli, vam bomo kupnino povrnili, ne bomo pa vam povrnili stroškov dostave.
- Ali lahko namesto vračila kupnine zamenjam izdelke?
Izdelke lahko zamenjate samo v trgovini, kjer je možna le menjava enakega izdelka za drugo velikost in drugo barvo. Barvo izdelka lahko menjate le, če je cena izdelka enaka za obe barvi in če izdelek ni bil kupljen v promocijskem paketu.
Drugače izdelkov ne morete zamenjati, lahko dobite samo povrnjeno kupnino. Če želite druge izdelke, morate oddati novo naročilo.
- Ali lahko vrnem izdelke, kupljene v fizični trgovini Emporium ali Galerija Emporium?
Ne, vrnete lahko samo izdelke kupljene v spletni trgovini Emporium (www.emporium.si).